Baza postaci MugenArchive

  • Polecamy stronę mugenarchive. Jest to największy zbiór postaci do mugena ze wszystkich anime. Baza cały czas aktualizowana. Pobierz swoich ulubionych bohaterów i dziel się opiniami na naszym forum. Bądź częścią społeczności
    Baza postaci

Ogłoszenie

Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)

Arturia-Pendragon-95017-thumb Edward-Elric-Fix-AI-30783-thumb Gintoki-39783-thumb Goku-MUI-92988-thumb Goku-SSB-22899-thumb Gon-17939-thumb Ichigo-Final-39597-thumb Inuyasha-Diogo-76243-thumb Ippo-42350-thumb jotaro-spr-4-E30-thumb Kenshin-33694-thumb n-Lkn-thumb Natsu-73764-thumb Saitama-78668-thumb Seiya-43859-thumb SM-Luffy-TS-45684-thumb Tanjiro-31403-thumb Toriko-by-Trafalgar-Lawzz-19895-thumb


#1 2008-07-25 08:26:15

dragonx21

https://i.ibb.co/JsmJhb2/kid.png                              Przybysz

Zarejestrowany: 2008-07-03
Posty: 7
Punktów :   

Kimmimaro

Witam, czy może ktoś mi podać linka do najlepszego kimmimaro? Jesli można to od razu do niego niech ta osoba dołączy combosy. Z góry dziękuje

Offline

#2 2008-07-25 08:34:18

AlfaNaruto

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-07-22
Posty: 163
Punktów :   -6 

Re: Kimmimaro

najlepszy kimmimaro to kimmimaro psyduck411 ma duzo kobosow jest w dziale Releases tam sa tez komba do niego i link milego grania :kaszalot: licze na plusa +

Ostatnio edytowany przez AlfaNaruto (2008-07-25 08:53:17)


http://www.upfoto.pl/show/9258.jpg

Offline

#3 2008-07-25 08:55:01

NKoko

https://i.ibb.co/9h6WyYG/ssj4.png                      SSJ4

7240758
Zarejestrowany: 2008-06-21
Posty: 113
Punktów :   

Re: Kimmimaro

on nie może , ale ja ci dam z dobrego serca


+ daj albo cię złapię jęzorem
http://www.senpuu.net/fotki/postacie/gamabunta.gif

Offline

#4 2008-07-25 09:33:11

dragonx21

https://i.ibb.co/JsmJhb2/kid.png                              Przybysz

Zarejestrowany: 2008-07-03
Posty: 7
Punktów :   

Re: Kimmimaro

Dzięki ale mam juz kimmimaro psyducka i nie uważam zeby był najlepszy. moze i ma duzo technik ale sa one słabe. Mam jeszcze drugiego Kimmimaro i w porównaniu kimmimaro psyducka i EXKimmimaro wole tego drugiego.

Offline

#5 2008-07-25 14:51:24

NKoko

https://i.ibb.co/9h6WyYG/ssj4.png                      SSJ4

7240758
Zarejestrowany: 2008-06-21
Posty: 113
Punktów :   

Re: Kimmimaro

psyducka jest najlepszy


+ daj albo cię złapię jęzorem
http://www.senpuu.net/fotki/postacie/gamabunta.gif

Offline

#6 2008-07-25 15:03:17

kamil_1996

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

Skąd: taki nick?
Zarejestrowany: 2008-05-14
Posty: 260
Punktów :   18 

Re: Kimmimaro

jeszcze jest dobry KimimaroMR a link jest w innych dzialach...

Offline

#7 2008-07-25 15:39:48

dragonx21

https://i.ibb.co/JsmJhb2/kid.png                              Przybysz

Zarejestrowany: 2008-07-03
Posty: 7
Punktów :   

Re: Kimmimaro

a dałbyś mi tego linka kamil_1996? bo szukam szukam i nie moge znalezc


PS. Juz nie trzeba znalazłem ;]

Ostatnio edytowany przez dragonx21 (2008-07-25 15:45:20)

Offline

#8 2008-07-25 19:31:50

psyduck411

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

Zarejestrowany: 2008-05-15
Posty: 499
Punktów :   40 

Re: Kimmimaro

up masz racje mój kimimaro ma słabe techniki bo zmniejszyłem mu ilość ataków

(mi sie źle gra kiedy zawsze wygrywam)

PS: jak chcesz to ci specjalnie zwiększe 4xkrotnie tak jak
powinno być no ale za plusa jak uzbierasz postów

Ostatnio edytowany przez psyduck411 (2008-07-25 19:34:30)


http://img205.imageshack.us/img205/8996/gaarads8.jpg

Offline

#9 2008-07-25 23:15:03

dragonx21

https://i.ibb.co/JsmJhb2/kid.png                              Przybysz

Zarejestrowany: 2008-07-03
Posty: 7
Punktów :   

Re: Kimmimaro

Wiesz co Psyduck?. jesli mozesz to przerób mi kimimaroMR tak zeby biegał a nie chodził(zeby biegal trzeba nacisnac 2x do przodu strasz nie mie wkurza ;P), w pierwszej postaci miał sawarabi no mai(tyle ze małe, tzn. wokół samego kimimaro. Jak mi to zrobisz dostaniesz ode mnie 10 + jak tylko bede mogł je dawac

PS. Mozesz mi powiedziec jak sie zwieksza damage?

Offline

#10 2008-07-26 06:18:48

NKoko

https://i.ibb.co/9h6WyYG/ssj4.png                      SSJ4

7240758
Zarejestrowany: 2008-06-21
Posty: 113
Punktów :   

Re: Kimmimaro

+ można dawać co 5 godzin , czyli to by ci zajeło 50 godz. , a dla kiepskis z maty dodam , że to 2 dni i 2 godz.


+ daj albo cię złapię jęzorem
http://www.senpuu.net/fotki/postacie/gamabunta.gif

Offline

#11 2008-07-26 12:33:07

psyduck411

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

Zarejestrowany: 2008-05-15
Posty: 499
Punktów :   40 

Re: Kimmimaro

@up
poprawie cię : 2 dni i noce oraz dwie godziny

@dragonx21
tu poniżej masz odp na wszystkie pytania:

otwierasz folder chars potem folder z postacią i otwierasz w notatniku plik xxx.cns
xxx = nazwa postaci

[Data]
Tu podaje się podstawowe wartości i ustawienia.

[Data]
life = 1000 : (Integer) tu ustalasz maksymalny poziom energii życiowej postaci.
power = 1000 : (Integer) tu ustalasz maksymalny poziom energii postaci z której możesz korzystać wykonując później ataki specjalne.
attack = 100 : (Integer) tu ustalasz poziom ataku, który odnosi się później do siły obrażeń ciosów, to wartość procentowa, teraz masz 100%.
defence = 100 : (Integer) ustalasz tu poziom obrony w procentach, podobnie jak z atakiem, odnosi się do wytrzymałości postaci.
fall.defence_up = 50 : (Integer) to procentowy przyrost obrony kiedy postać leży na ziemi (została wywrócona).
liedown.time = 60 : (Integer) czas przez jaki postać leży na ziemi w mugenowych jednostkach czasu.
airjuggle = 15 : (Integer) liczba punktów dla tak zwanych dżungli z których korzystają stany [Statedef].
sparkno = 2 : (Integer) Default hit spark number for HitDefs.
guard.sparkno = 40 : (Integer) Default guard spark number.
KO.echo = 0 : (0/1) w wypadku KO postać skorzysta z echa dla końcowego dźwięku, 1 = tak, 0 = nie.
volume = 0 : (Integer) Volume offset (negative for softer).
IntPersistIndex = 60 (Integer)
FloatPersistIndex = 40 (Integer) [Size]
Tu ustalasz wartości związane ze skalą, proporcjami i położeniem.

[Size]
xscale = 1 : (Real) skala szerokości postaci, 1 = 100%, 0.5 = 50%.
yscale = 1 : (Real) skala wysokości postaci.
ground.back = 15 : (Integer) szerokość postaci w tył (od środka osi wewnętrznych) na ziemi.
ground.front = 16 : (Integer) szerokość w przód na ziemi.
air.back = 12 : (Integer) szerokość w tył w powietrzu.
air.front = 12 : (Integer) szerokość w przód w powietrzu.
height = 90 : (Integer) wysokość postaci.
attack.dist = 160 : (Integer) standardowy dystans ataku postaci, przeciwnik w tej odległośi zaczyna blokować.
proj.attack.dist = 90 : (Integer) standardowy dystans ataku dodatkowych obiektów.
proj.doscale = 0 : (0/1) skalowanie dodatkowych obiektów, poza grafiką samej postaci: 1 = tak, 0 = nie.
head.pos = -5, -90 : (Integer) pozycja głowy (x, y).
mid.pos = -5, -60 : (Integer) pozycja tułowia (x, y).
shadowoffset = 0 : (Integer) przesunięcie w pikselach na osi Y cienia postaci.
draw.offset = 0,0 : (Integer) dodatkowe przesunięcie postaci w pikselach (x, y) względem środka osi wewnętrznych. [Velocity]
Wartości związane z przesunięciami, im większa wartość tym szybsze przesunięcie, zawsze możesz ustalać wartość "x" i "y" po przecinku, jeżeli jest tylko jedna wartość to masz do czynienia tylko z wartością "x" a wartości "y" przypisana jest wartość 0.

[Velocity]
walk.fwd = 3 : (Integer) wielkość w pikselach związana z chodzeniem w przód.
walk.back = -3 : (Integer) chodzenie w tył.
run.fwd = 5 : (Integer) bieg do przodu.
run.back = -5,-4 : (Integer) bieg do tyłu lub odskok, w tym wypadku odskok.
jump.neu = 0,-8 : (Integer) zwykły podskok do góry.
jump.back = -3 : (Integer) podskok w tył.
jump.fwd = 3 : (Integer) podskok w przód.
runjump.back = -3,-8 : (Integer) bieg w podskoku, szybki podskok w tył.
runjump.fwd = 4,-8 : (Integer) szybki podskok w przód.
airjump.neu = 0,-8 : (Integer) dodatkowy podskok do góry już w powietrzu.
airjump.back = -3 : (Integer) dodatkowy podskok w tył.
airjump.fwd = 3 : (Integer) dodatkowy podskok w przód. [Movement]
Wstawiasz tu wartości związane z ruchem postaci.

[Movement]
airjump.num = 1 : (Integer) ilość dodatkowych podskoków w tym wypadku 1 dodatkowy czyli razem masz 2 podskoki.
airjump.height = 35 : (Integer) minimalna odległość od podłoża przy której możesz wykonać dodatkowy podskok.
yaccel = .45 : (Real) przyśpieszenie na osi Y działa zupełnie jak grawitacja, radzę się pobawić ale nie używać liczb całkowitych.
stand.friction = 1 : (Real) to dodatkowe przesunięcie (poślizg) przy zakończeniu ruchu i stanięciu dla większego realizmu bo przecież np.: jak kończysz bieg to nie stajesz od razu w jednym miejscu.
crouch.friction = 1 : (Real) to dodatkowe przesunięcie (poślizg) przy zakończeniu ruchu i kucnięciu.


http://img205.imageshack.us/img205/8996/gaarads8.jpg

Offline

#12 2008-07-29 20:07:38

turkurun

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 172
Punktów :   

Re: Kimmimaro

psyduck twój kimi jest najlepszy ale czy możesz mi pomuc z jedną rzeczą, otóż ja zabrdzo nieznam się na robieniu postaci a mam sprity i ja bym ci wszystko podał comba sprity itp a ty byś mi to zrobił? jak dam na forum to napisze że mi pomagałeś i dam ci plusy
jest jeszcze dobry początkowy kimi z NBA (może wam się niepodoba ale mi tak) ma 2 poziom pieczęci i jest dobry


http://img229.imageshack.us/img229/1778/sygnaurlwl8.jpg
winien +? pisać

Offline

#13 2008-08-16 16:15:28

adam142

https://i.ibb.co/fqrX2Mc/ssjp2.png                              SSJ.p.2

Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 53
Punktów :   -6 

Re: Kimmimaro

ja mam tego kimimaro i jest calkiem wporzo

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
noclegi w ciechocinku