Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)
Photoshop jest lepszy jak dla mnie i jak nad ps się troche posidzi to można uzyskać efekty tylko trzeba potrafić szukać tutoriali. np tu: http://plstyle.pl/
Offline
sHadowPL napisał:
GIMP jest stworzony do amatorskich grafik, raczej nie do profesjonalnej grafiki. Można w nim dobre spirity robić, ale to nawet w paincie można zrobić.
ekhem...
GIMP nie jest to jakiś tam sobie programik, jest to też profesjonalny program do tworzenia grafiki rastorowej, a wejdź sobie np. na www.i-point.pl lub na www.gimpuj.info i zobacz sobie jakiegoś usera od GIMPa, choćby świetnego Lasera (Lsr.), czy jego prace śa początkujące i czy da sięr obić tylko dobre sprity?
GIMP ma łatwą obsługę, w mniej czasu można się jego nauczyć, nie zgodzę się z tym, że jest do niego mało brushy, wystarczy wejść na dA.
Wybieram GIMPa
Offline
@Rudik
Może tak, ma łatwą obsługę, prace też robi się nie najgorsze, brushy może też jest dużo, ale Photoshop przewyższa go masą filtrów, masą opcji, masą dodatkowych brushy, plug-inów i wiele wiele więcej. Po prostu GIMP jest stworzony do bardziej amatorskich grafik (nie bierzcie tego dosłownie) niż do prac komercyjnych czy profesjonalnych. Po prostu w Photoshopie łatwiej zrobić zaawansowane projekty niż w GIMP'ie.
Offline
Kiedyś pracowałem w Gimpie i nie było najgorzej ale po przejściu do Photoshopa to zupełnie inna bajka.
Offline
Kiedyś pracowałem w Gimpie i nie było najgorzej ale po przejściu na Photoshop'a to dopiero mogłem nazywać siebie jakimś tam Grafikiem./
Offline
jest jest tylko trzeba umieć ,ja sam robie w gimpie (to co mi wychodzi to już szczegół ale liczą sie chęci nie??)i według mnie jest lepszy:
+jest za darmo
+polska wersja
+dużo tutków
+łatwość obsługi
Offline