Baza postaci MugenArchive

  • Polecamy stronę mugenarchive. Jest to największy zbiór postaci do mugena ze wszystkich anime. Baza cały czas aktualizowana. Pobierz swoich ulubionych bohaterów i dziel się opiniami na naszym forum. Bądź częścią społeczności
    Baza postaci

Ogłoszenie

Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)

Arturia-Pendragon-95017-thumb Edward-Elric-Fix-AI-30783-thumb Gintoki-39783-thumb Goku-MUI-92988-thumb Goku-SSB-22899-thumb Gon-17939-thumb Ichigo-Final-39597-thumb Inuyasha-Diogo-76243-thumb Ippo-42350-thumb jotaro-spr-4-E30-thumb Kenshin-33694-thumb n-Lkn-thumb Natsu-73764-thumb Saitama-78668-thumb Seiya-43859-thumb SM-Luffy-TS-45684-thumb Tanjiro-31403-thumb Toriko-by-Trafalgar-Lawzz-19895-thumb


#1 2008-04-21 22:05:39

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Nowa mechanika, nowa KP

Okay, więc na razie parę słów wstępu. Więc o co biega, o co szczypie i co w trawie piszczy?

No więc aktualny system polega na czystym StorryTelling'u (czyli wszystko zależy od MG, zero mechaniki). Mam zamiar to zmienić. Nie, nie będzie potrzeby zmieniania starych KP. Stare sesje pozostaną "stare" Ale nowe sesje będą mogły być albo na nowej mechanice albo na starym Storry Telling'u. Z wprowadzeniem mechaniki także musiałem wprowadzić nową KP. Wszystko jest oparte na World of Darkness, czyli tzw. kropkowanej mechanice, którą łatwo podporządkować pod wszystkie realia (po zmianie paru szczegółów, ale to szczegół).

Żeby wszystko było czytelniejsze, wszystko napiszę w oddzielnych postach:

1. Wprowadzenie
2. Nowa Karta Postaci
3. Parę słów o Jutsu
4. Cennik
5. Reszta
6. Proponowane poprawki itd.

System jest troszkę trudniejszy i wymaga większej pracy podczas tworzenia Karty Postaci niż w poprzednim. Także postać jest bardziej ukierunkowana i daje większe możliwości rozwoju.


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#2 2008-04-21 22:07:40

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Informacje Ogólne

Imię:
Nazwisko:
Klan:
Wiek:
Płeć:
Wygląd:
Wzrost:
Waga:
Grupa krwi:
Urodziny:
Wioska:
Ranga:
Jutsu:
Własne Jutsu:
Znany element:
Charakter:
Historia:


Atrybuty

Inteligencja - 1
Siła - 1
Percepcja - 1

Błyskotliwość - 1
Zręczność - 1
Manipulacja -1

Siła woli - 1
Wytrzymałość – 1
Opanowanie –1

HP -
Chakra-

Umiejętności

Umysłowe

Fizyczne

Społeczne


Ekwipunek

A teraz wytłumaczę wszystko po kolei. Informacji ogólnych chyba nie muszę tłumaczyć, wszystko mówi samo za siebie.

Atrybuty

Teraz przyjrzymy się atrybutom. Każdy atrybut na początku ma poziom 1. Czyli nie trzeba go kupywać. Każdy poziom kosztuje jeden pkt. z wyjątkiem ostatniego (piątego, bo tyle można ich mieć maksymalnie), który kosztuje 2 pkt.

Na pierwsze trzy (Inteligencja, Siła i Percepcja) mamy do rozdania 5 pkt.
Inteligencja - współczynnik odpowiadający za inteligencje naszej postaci, podstawowa statystyka dla shinobi, który ma zamiar zajmować się GenJutsu.
Siła - fizyczna siła naszej postaci, odpowiada za dźwiganie, siłę rzutu itp. itd.
Percepcja - umiejętność obserwowania otoczenia, dzięki wysokiej percepcji możemy zauważyć pułapki, pomoce podczas walki, na które normalnie byśmy nie zwrócili uwagi

Na kolejne trzy (Błyskotliwość, Zręczność i Manipulacja) mamy do rozdania 4 pkt.
Błyskotliwość - dzięki błyskotliwości postać może zauważyć np. spadek temperatury w pomieszczeniu, różne znaki, czy inne rzeczy, które nie zależą od zmysłu wzroku.
Zręczność - umiejętność unikania ciosów, szybkość naszej postaci.
Manipulacja - polega na zdolnościach przywódczych, inaczej charyzmie, przydatna podczas przesłuchiwań wroga czy wyczucia kłamstwa

Na ostatnie trzy (Siła woli, wytrzymałość i opanowanie) mamy do rozdania 3 pkt.)
Siła woli - zmniejsza podatność na GenJutsu, okazuje wiarę i determinację danej osoby.
Wytrzymałość – określa jak dużo ciosów może przyjąć nasza postać
Opanowanie – umiejętność koncentracji, podatność na przesłuchania itd.

HP oraz Chakre wypełnia MG - tutaj zostawiacie wolne miejsce.
Umiejętności
Następną ważną rzeczą są umiejętności. Określają one naszą umiejętność w danej dziedzinie. Każda umiejętność może mieć maksymalnie piąty poziom. Tak jak w przypadku atrybutów - piąty poziom kosztuje 2 pkt. Umiejętności dzielą się na:


Umysłowe - do rozdania 11 pkt.
Nauka - czyli wszystko to, co nauczyliście się w akademii czy podczas misji. Dzięki niej możecie rozpoznać różne techniki, doczego służą itp.
Pisanie zwojów - zwiększona szansa na sukcesywne zapieczętowanie w zwoju broni i innych rzeczy
Pułapki - im większy poziom tym można zakładać bardziej zaawansowane pułapki, a także łatwiej znaleźć je i rozbroić
Medycyna - znajomosć medycznych Jutsu, rozpoznawanie trutek itp.
NinJutsu - umiejętność posługiwania się technikami Nin
GenJutsu - umiejętność posługiwania się technikami Gen

Fizyczne - do rozdania 7 pkt.
Atletyka - umiejętność odpowiedzialna za zręcznościowe wyczyny postaci
Walka bez broni - umiejętność walki pięśćmi czy nogami
Cios skrytobójczy - po zakradnięciu się za wroga można zadać jeden cios, który przeważnie kończy się śmiercią
Rzucanie - umiejętność rzucania brońmi np. kunai czy shuriken
TaiJutsu - umiejętność posługiwania się technikami Tai
Skradanie się - umiejętność odpowiadająca za cichy chód postaci
Przetrwanie - orientacja w terenie (zwłaszcza w lesie) oraz sztuka przetrwania w nim
Walka bronią - czyli umiejętność posługiwania się i walką różnymi brońmi w walce w zwarciu

Społeczne - do rozdania 4 pkt.
Empatia - umiejętność wczucia się w sytuację innej osoby
Zastraszanie - umiejętność zastraszania osób i wymuszania
Perswazja - umiejętność przekonywania za pomocą argumentacji lub łapówki
Targowanie się - dzięki tej umiejętności można podnieść szanse zniżenia ceny przez sprzedawcę
Blef - umiejętność kłamania, przydatna podczas przesłuchiwań


O ekwipunku w: #Różne


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#3 2008-04-21 22:26:37

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Teraz parę słów o Jutsu. Na start każdy otrzymuje trzy podstawowe techniki: Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu oraz Henge no Jutsu. Nie zużywają one chakry. A teraz ile kosztują techniki:

Technika rangi D - 1 pkt. Jutsu
Technika rangi C - 2 pkt. Jutsu
Technika rangi B - 3 pkt. Jutsu
Technika rangi A - 4 pkt. Jutsu
Technika rangi S - 5 pkt. Jutsu

Ilość zużywanej chakry i zadawane obrażenia zależą od sytuacji oraz MG.

Genin - maksymalnie 1 technika rangi C oraz nieograniczona ilość rangi D
Na start otrzymuje 5 pkt. chakry + 4 pkt. w Jutsu

Chuunin - maksymalnie 1 technika rangi B oraz 2 C, niższe - nieograniczona ilość
Na start otrzymuje 10 pkt. chakry + 8 pkt. w Jutsu

Jounin - maksymalnie 1 technika rangi S oraz 2 A, niższe - nieograniczona ilość
Na start otrzymuje 16 pkt. chakry + 13 pkt. w Jutsu

Ilość technik postaci o wyższych stopniach do uzgodnienia.


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#4 2008-04-21 22:32:32

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

*Ochraniacze*
Metalowy ochraniacz ze znakiem wioski - otrzymujecie na początku
Większy metalowy ochaniacz ze znakiem wioski(taki, jaki ma Yamato) - 50 Yen

Ochraniacz na rękę - 25 Yen
Ochraniacz na nogę - 20 Yen

Ciężki ochr. na rękę - 50 Yen
Ciężki ochr. na nogę - 45 Yen

*Bronie(w nawiasie podana lb. sztuk)*
Senbon(20) - 10 Yen
Shuriken mały(10) - 15 Yen
Shuriken duży (1) - 20 Yen
Fuuma shuriken - 45 Yen
Kunai(3) - 30 yen
Ciężki kunai (1) - 20 Yen
Tanto - 100 Yen
Kastet - 80 Yen
Katana - 600 Yen (pozwala walczyć w małym dystansie)
Łańcuch z ostrzem na końcu - 350 Yen (pozwala walczyć w małym dystansie)
Kij - 150 Yen (pozwala walczyć w małym dystansie)
Mała paczka Kolców Makibishi* (10) - 30 Yen
Duża paczka Kolców Makibishi (25) 60 Yen
Haridoku - 125 Yen

*Bardzo ostre kolce, które rzuca się na ziemię w celu spowolnienia przeciwnika, potrafią nawet przebić podeszwę buta.

*Ekwipunek*
Kabura na kunai (mieści 6 kunai) - 20 Yen
Kabura na ekwipunek (mieści shurikeny, max 1,5 kg ekwipunku) - 15 Yen
Plecak - 45 Yen
Pusta fiolka - 5 Yen
Trucizna - 50 Yen
Lina(2m) - 20 Yen
Nić(10 m) - 50 Yen
Żyłka(10 m) - 80 Yen
Pusty zwój - 20 Yen
Notka wybuchowa - 30 Yen
Olej(1 litr) - 15 Yen
Żywnośc(racja wystarczająca na jeden dzień) - 10 Yen
Pigułki prowiantowe(3) - 100 Yen
Pigułki ze skrzepniętą krwią - 100 Yen
Opatrunki (potrzebne do podstawowej pierwszej pomocy) - 7 Yen
Zestaw pierwszej pomocy (potrzebne do zaawansowanej pierwszej pomocy) - 50 Yen
Granat dymny - 25 Yen
Granat błyskowy - 40 Yen
Ciężarki na nogi (2) - 60 Yen
Pas z narzędziami chirurgicznymi - 150 Yen
Radio (Zasięg 100 m) - 200 Yen
Radio (Zasięg 250 m) - 350 Yen

*Cennik sporządzony przez plllizzz'a, za co mu dziękuje.
**Posiadanie więcej niż 1 kabury na kunai i 1 kabury na ekwipunek krępuje ruchy, przez co trudniej jest wam unikać ciosów i technik. Jednak dla Chuunin'a 2 kabury na ekwipunek nie są obciążeniem, tak jak dla Jounina 3.
***Ekwipunku nie musicie całego nosić przy sobie - możecie zostawiać go w domu, jednak musicie uwzględnić to w KP, bądź pisać podczas wyjścia na misję co bierzecie.


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#5 2008-04-21 22:34:45

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Punkty Nauki
U nas nie ma poziomów. To psuje realistyke. Zamiast tego mamy PN = Punkty Nauki przyznawane za odgrywanie postaci i wykonane misje.

5 PN = 1 pkt. Atrybutu
4 PN = 1 pkt. Umiejętności
3 PN = 1 pkt. Chakry
2 PN = 1 pkt. Jutsu

Ekwipunek
Każdy Genin na start otrzymuje opaskę wioski i 250 Yen na kupno ekwipunku.
Każdy Chuunin na start otrzymuje opaskę wioski i 350 Yen na kupno ekwipunku.
Każdy Jounin na start otrzymuje opaskę wioski i 550 Yen na kupno ekwipunku.

Być może czegoś nie ująłem, więc jeżeli nie, to mówić, wtedy zedytuję ten post i dodam tutaj.


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#6 2008-04-21 22:41:39

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Propozycje graczy
Tutaj zamieszczę najciekawsze propozycje graczy. Nad nimi będziecie mogli dyskutować i nie tylko.

Więc już możecie komentować nowy system, mówić czy nie ma luk, czy nie ma czegoś źle napisanego, jakieś nieścisłości, pytania itd.

@2008 by sHadowPL. Wszelkie prawa zastrzeżone.


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#7 2008-04-21 22:50:51

Sylar

https://i.ibb.co/8gPdhKb/special.png

6333244
Call me!
Skąd: New York
Zarejestrowany: 2007-10-16
Posty: 3263

Re: Nowa mechanika, nowa KP

No więc jak dla mnie super . Ten system wprowadzi wiele zmian do sesji i bardzo ją urozmaici ^^ cały świat będzie bardziej realistyczny ^^


Hmmm...być może nie doczytałem ale można by też dodać "poziomy walki daną bronią " tzn. każdy genin startowałby od początkującego potem zaawansowany itp. ...chodzi mi tutaj o to , że są sytuacje z lecącymi kunaiami i zawsze wszyscy je odbijają ^^ a nie sądzę żeby zwykły genin idący w lesie odskoczył przed 100 kunaiami xd   

Można by również dodać : system reputacji
<ale to na GG xd >


http://www.divinityonline.net/SantaPoring.gif
http://i44.tinypic.com/2d83x9i.jpg

Offline

 

#8 2008-04-22 08:23:41

DartPiu

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

257448
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2008-03-14
Posty: 1130
Punktów :   14 

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Świetny system, ale musisz dobierać odpowiednich MG, którzy będą patrzeć na wszystkie staty. Myśle że dzięki tamu Pbf będzie lepiej wyglądał i ze względu na długość robienia KP wielu nobów zrezygnuje z jej robienia.


http://img111.imageshack.us/img111/7826/sasukebyskawicefw5.png

Offline

 

#9 2008-04-27 15:51:48

Aleksander104

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

9879515
Skąd: TG
Zarejestrowany: 2008-03-18
Posty: 1004
Punktów :   13 

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Nie popieram tego pomysłu ponieważ:
- Dzieci neo i nooby którzy nie będą tego rozumieli będą wysyłali głupie KP.
- Ja cenię PBF na forum za swoja prostotę i tak jest dobrze.
- W aktualnym PBF członkowie sesji sami kształtują swoją postać i mogą zmienić jej charakter w każdym momencie i są bardzo nieprzewidywalni, a tu zachowanie postaci jest z góry ustalone.
- Tworzenie KP zajmie więcej czasu niż zwykle.
Nie jestem całkowicie na nie co nowej mechaniki i nawet popieram niektóre pomysły co do niej, ale nie wszystkie.


http://img155.imageshack.us/img155/1727/sygnahr8.png

Offline

 

#10 2008-04-27 15:57:32

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

- Dlatego dzieci neo i nooby nie będą grać, zresztą takich nie potrzebujemy
- Może masz rację, prosty PBF jednak jest dobry...
- Nie jest z góry ustalone zachowanie postaci, także jest duża możliwość zmiany wszystkiego itp.
- Więcej czasu, może racja, ale postacie nie będą super-wszechstronne i wymiatacze na poziomie Genina z technikami rangi S itp....

Czyli narazie 2 za, 1 przeciw... Za mało głosów, ludzie...


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#11 2008-04-27 15:57:36

Istek

https://i.ibb.co/8gPdhKb/special.png

5073495
Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-08-22
Posty: 2263

Re: Nowa mechanika, nowa KP

dla mnie to jakoś mało świta przed oczyma... to poprostu rozłożona Karta Postaci, ta co była początkowa... i ta początkowa mi sie bardziej podobała, pewnie dlatego, że tu pare pkt. nie rozumiem, ale ja i też podziękuje Plllizzzowi <tak ten co sie z nim kłóce od pewnego czasu> za to, że mnie rozbawił tym.

Tanto - 100 Yen

odrazu mi się skojarzyło z reklamą Chrunchipsów .. więc narazie n/c ;p jak wytłumaczysz mi sHaady na gadu to coś tam będzie odemnie ;p ale narazie mi się nie podoba. ;p no to odemnie tyle


Moja ocena : Przeciw ;p <przykro>

Ostatnio edytowany przez Istek-sama (2008-04-27 15:58:44)

Offline

 

#12 2008-04-27 16:11:35

 Almarach

https://i.ibb.co/8gPdhKb/special.png

6165062
Zarejestrowany: 2007-10-19
Posty: 1842

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Według mnie ta mechanika jest nawet fajna i ciekawa dlatego głosuję na TAK, tylko lepiej by było jak by każdy MG wybierał którą mechaniką wybiera do swojej sesji


http://img198.imageshack.us/img198/4200/sigforalmarah.jpg

Offline

 

#13 2008-04-27 16:25:13

sHadowPL

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Re: Nowa mechanika, nowa KP

@Almarach
Na wstępie napisałem, że MG będą wybierać jaką mechanikę chcą


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#14 2008-04-27 17:01:32

Pryza

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

a po co ci moje gg?
Skąd: Burgundia
Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 3602

Re: Nowa mechanika, nowa KP

tak, tak tak i jeszcze raz tak...jak ktos bedzie chcial to potrafi (przypomnie sytuacje z moja kp na twoim forum!) ...wszystko bedzie bardziej realistycznie a nie ze jeden ma pancerz, a drugi lata goly...dla mnie sie podoba

Offline

 

#15 2008-04-27 17:06:58

Macialao

https://i.ibb.co/4gFC5xZ/ssj5.png                              SSJ5

status 5967488
4301294
Zarejestrowany: 2008-01-26
Posty: 224
Punktów :   

Re: Nowa mechanika, nowa KP

Mi się bardzo to podoba. Tylko jedno pytanie Jak zrozumiałem genini mogą mieć 1 technikę rangi c i ile chcą rangi D tak? I w tym problem jak rozróżnić techniki czy rangi d czy c ??Chodzi mi ote normalne z naruto nie te z tematu @Własne techniki. I jeszcze nie rozumiem te punkty chakry i jutsu.
Aha zapomniałem powiedzieć fajna tylko jak zawsze nie rozumiem o co chodzi w jutsu. Ale niech będzie.

Ostatnio edytowany przez Maruto (2008-04-27 17:10:22)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
internet krzeszów komornik wrocław fabryczna