Naruto Mugen, Naruto The Setting Dawn , Anime i Manga

Baza postaci || MUGEN

  • NarutoNaruto: 72
    BleachBleach: 10
    One PieceOne Piece: 3
    PozostałePozostałe: 9

Radio AOI

#1 2007-12-13 15:54:10

sHadowPL

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-08-15
Posty: 1923
Punktów :   86 
WWW

Punkty "reputacji"

Jak wszyscy zauważyli, na forum pojawiła się nowa opcja. Pod avatarem i wszelkimi danymi znajduje się coś takiego:
Punkty: + X -
X - liczba punktów.

Można dać/odjąc jeden punkt raz na 300 minut, czyli 5 godzin. Oczywiście trzeba podać powód dania/odebrania tego punktu.

Teraz chyba rzecz najważniejsza. Po co są te punkty? To są tak jakby punkty reputacji - za poradniki, ciekawe rzeczy czy sygnatury/tapety/userbary/tutoriale itp. itd. Co oznaczają? Reputację na forum. Na pewno spammer nie będzie mieć wysokiej reputacji, a raczej będzie mieć na minusie. Tak samo osoba będąca długo na forum i pomagająca wszystkim itp. itd. nie będzie mieć reputacji na minusie.

To chyba na tyle Możecie tutaj komentować ten system "reputacji".


http://infobot.pl/r/Xey
http://i41.tinypic.com/2n0so7d.png

Offline

 

#2 2007-12-13 16:17:17

gibki122

http://i42.tinypic.com/25ptyqq.jpg                                Chuunin

5192319
Zarejestrowany: 2007-11-02
Posty: 447
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Moim zdaniem jest to bardzo ciekawy pomysł ponieważ dzięki temu dowiemy
sie kto jest najbardziej lubiany na tym oto forum a kto wręcz przeciwnie :kaszalot:


http://img84.imageshack.us/img84/3689/gibki50eb340c88ls6.png

Offline

 

#3 2007-12-13 16:24:29

 Kamiru S.

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

Chcieli byście
Skąd: Sprite Land XD
Zarejestrowany: 2007-10-05
Posty: 2309
Punktów :   29 

Re: Punkty "reputacji"

Dobry pomysł te punkty reputacji , popieram ^^ szkoda tylko że raz na 5 godz. mozna dać punkt , ale z drugiej strony to dobrze bo ustrzeże to od nabijaczy tych punktów , mam nadzieje


http://tinyurl.com/nw233u

Offline

 

#4 2007-12-13 17:16:00

Istek

http://i41.tinypic.com/f83m9.png

5073495
Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-08-22
Posty: 2263

Re: Punkty "reputacji"

kamil291989 napisał:

bo ustrzeże to od nabijaczy tych punktów , mam nadzieje

jesli to o mnie chodzilo to juz cienie lubie xD

bardzo dobry pomysl, osobiscie dalem juz 1 minus... bo twierdzi ze furute neji u normal sa inne nie sa takie same i moge wystepowac w moim TV.

wiedz popieram

Offline

 

#5 2007-12-13 17:23:35

H4ku

http://i42.tinypic.com/25ptyqq.jpg                                Chuunin

status h4ku@o2.pl
12213651
Skąd: Kiri-Gakure
Zarejestrowany: 2007-10-23
Posty: 329
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Nom super pomysł ShadowPL :kaszalot:


http://img112.imageshack.us/img112/2213/hakuff1.gif
Warn za reklamę. // Lagg

Offline

 

#6 2007-12-13 17:29:34

 Kamiru S.

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

Chcieli byście
Skąd: Sprite Land XD
Zarejestrowany: 2007-10-05
Posty: 2309
Punktów :   29 

Re: Punkty "reputacji"

Istek napisał:

jesli to o mnie chodzilo to juz cienie lubie xD

Czy ja jak mówie to zawsze mam ciebie na myśli , nie po prostu tak powiedziałem ^^, nie jesteś pepkiem świata


http://tinyurl.com/nw233u

Offline

 

#7 2007-12-13 17:59:37

Sergio Zabuza

http://i41.tinypic.com/fogoxd.png                                  Genin

Zarejestrowany: 2007-11-29
Posty: 141
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Też zgodze się że super pomysł taki niespotykanay taki


http://img262.imageshack.us/img262/3056/garrasygnazm7.png
http://img140.imageshack.us/img140/5346/yondaiment8.png

Offline

 

#8 2007-12-13 19:15:10

 Kroppel Beskidoos

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

Zarejestrowany: 2007-08-23
Posty: 352
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Ehh... ja bym z tym uważał.. żęby nie było, że spamerzy/baduserzy po prostu dawali kazdemu minus albo tworzyli nowe konta do tego służące ><"

Jednakże, mam nadzieje, że na tym forum nie ma/nie będzie takich niedojrzałych osób ;>

Ostatnio edytowany przez Kroppel Beskidoos (2007-12-13 19:15:26)

Offline

 

#9 2007-12-13 19:32:56

kakaszi123

Zbanowany

Re: Punkty "reputacji"

morze będzie punktacja np:
25.punktów sygna

 

#10 2007-12-13 20:28:21

KrYsTiAn

http://i43.tinypic.com/s3oi7p.png                                    Sanin

status 4770456
7928502
Call me!
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-11-11
Posty: 1396

Re: Punkty "reputacji"

Kroppel Beskidoos napisał:

Ehh... ja bym z tym uważał.. żęby nie było, że spamerzy/baduserzy po prostu dawali kazdemu minus albo tworzyli nowe konta do tego służące

zgodze sie z toba ale chyba jest ustawione
1 konto na 1 IP

tylko dzici NEO beda tak mogly robic


http://www.naruto-arena.com/images/myplayercard/463520.jpghttp://www.soul-arena.com/images/myplayercard/108437.jpg
Nie miałem czasu i o forum zapomniałem.
Przeglądając stare linki o sobie nim przypomniałem.

Offline

 

#11 2007-12-13 22:16:49

danio112

http://i41.tinypic.com/4icy2q.png                              Academy Student

Zarejestrowany: 2007-12-07
Posty: 59
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Pomysł z punktami reputacji jest super

Offline

 

#12 2007-12-15 09:29:50

BlizzardPL

Zbanowany

Skąd: się biorą dzieci?
Zarejestrowany: 2007-11-04
Posty: 1376
Punktów :   30 

Re: Punkty "reputacji"

No bardzo fajny pomysł

PS.Myślałem że będe jechał na zerze a tu już 4 sie nazbierały xDDDDDDDDDD


http://graphic.org.pl/images/viu1237408223z.png

Offline

 

#13 2007-12-15 10:45:24

Jmaczek

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

już nie będzie
Skąd: Wyrwa w czasoprzestrzeni
Zarejestrowany: 2007-08-05
Posty: 660
Punktów :   46 
WWW

Re: Punkty "reputacji"

Ten system jest hmm... dziwny dlaczego już wyjaśniam:
1. Wartość usera nie odzwierciedla ilosć punktów/postów
2. wkurzaja mnie niektóre osoby które bezczelnie w podpisie napisały djcie plusa czy cos takiego niepoto są plusy to nie rodzaj wyścigu...

Pomysł dobry ale niekturzy "troche" z nim przesadzają..


http://img21.imageshack.us/img21/309/gokukamehamha.jpg

Offline

 

#14 2007-12-15 12:11:49

Sergio Zabuza

http://i41.tinypic.com/fogoxd.png                                  Genin

Zarejestrowany: 2007-11-29
Posty: 141
Punktów :   

Re: Punkty "reputacji"

Zgodze się Jmaczek dużo osób pisze dajcie plusa , dajcie plusa jeśli wam pomogłem a tu nie chodzi o to kto wyprosi więcej plusów. I myślę że czas dawania plusa tej samej osobie powinien być zwiększony.


http://img262.imageshack.us/img262/3056/garrasygnazm7.png
http://img140.imageshack.us/img140/5346/yondaiment8.png

Offline

 

#15 2007-12-15 15:01:18

Istek

http://i41.tinypic.com/f83m9.png

5073495
Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-08-22
Posty: 2263

Re: Punkty "reputacji"

nom racja mnei to rozesmialo jak Kakaszi123 ma podpis:
Daj mi plusa.
Daj mi plusa.

ja mam chociaz orginalny xD
tez zgadzam sie z tym ze 1 konto na 1 ip

i czy moznaby zrobic takie cos jak 10 najbardziej lubianych userow (czyli jak posty tylko z tymi punktami ;P)

Pozdro

Offline

 
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB
Nowe postyNowe posty || Brak nowychBrak nowych postów || zablokowanyTemat zablokowany || Nowe postyTemat przyklejony

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
busy Hamburg torby papierowe z nadrukiem Piła gowasg