Prosze Bardzo psaki HP - Życia i CH - Chakry plus pasek bram do Rocka
W tym poście będe zamieszczał obrażenia Obrażenia zadawene prze Nejiego INfern Crouch Attack – pół 1 paska hp, 0 chakry Up Attack – pół 1 paska hp , 0 chakry Run Attack – 0.25 jednego paska hp , 0 chakry Jump Attack – pół 1 paska hp , 0 chakry Wszystkie Weapony Throw –Hp Zależy od broni, 0 chakry Byakugan – 0 hp, 1 pasek chakry Hakkeshou Kaiten – 2 paski hp, 2 paski chakry, odbija bronie przeciwnika Hakke Kushou – 2.5 paska hp, 3 paski chakry Hakke Rokujuuyonshou – 1 pasek hp, Neji traci 4 paski chakry, przeciwnik traci całą chakre oraz nie może jej naładować Neji ładuje chakre podczas stance, Może ją również naładować poprzez atakowanie przeciwnika ale to tylko w Byakuganie Obrażenia dla Kunika Gaara Crouch Attack – 0.25 paska hp, 0 chakry Combo – 1.5 paska hp, 0.25 chakry Up Attack – 0.5 paska hp, 0.25 chakry Run attack – 0.75 hp, 0 chakry Wszystkie wepony throw – zależy od broni, 0 chakry Sabaku SouSou – 0.25 hp, 0 chakry Sabaku Tasisou – 1 hp, 1 chakry Sabaku Kyuu – 2hp, 3 chakry Suna Shigure - 2hp, 3 chakry Obkrążenie piaskiem i ataki – 4hp, 7 chakry Tarcza Shukaku – 0hp, 1 chakry ( nie pozwala zranić gaary ) Pustynny pogrzeb – 2 hp, 2 chakry Wszystkie ataki Shukaku – 3 paski hp, 2 chakry Chakre u gray łąduje Stance, Do pełna ładuje transformacja w shukaku Obrażenia Dla Rocka Lee Adix Y Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry Yx2 Attack – 0.75 paska hp, 0 chakry Yx3 Attack – 1 pasek hp, 0.5 chakry UP Attack – 0.5 paska hp, 0.5 chakry Run Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry X Attack – 0.5 paska hp, 0.25 chakry Down Attack + Y - 0.5 paska hp, 0 chakry Down Attack + x - 1 pasek hp, 0.5 chakry Jump Attack - 0.5 paska hp, 0 chakry Jump + X – 0.25 paska hp, 0 chakry Special 1 – 3 paski hp ,1 pasek chakry (otwiera pierwszą bramę) Special 2 – Wymaga 2 bramy, zabiera 4 paski hp, 2 paski chakry Special 3 – Wymaga 5 bramy w zwyż, zabiera 6 pasków hp, 5 pasków chakry Dla Rocka umieszcze z boku specjalny pasek który będzie pokazywał otwarte przez niego bramy, jednak że bramy zabierają hp również Rockowi 1 brama – 0.25 hp na 1 sekundę 2 brama- 0.25 hp, na 0.5 sekundy 3 brama – 0.50 hp, na sekundę 4 brama – 0.50 hp, na 0.5 sekundy 5 brama – 1 pasek hp, na sekundę 6 brama – 1 pasek hp, na 0.5 sekundy 7 brama – 1.5 paska hp, na 4 sekundy 8 brama – 2 paski hp, na 5 sekund Rock Ładuje chakre stojąc, oraz otwierając bramy. Obrażenia dla Kisame Ahmi Sword attack 1–0.5 paska hp, 0 chakry, przeciwnik traci 0.25 chakry Sword attack 2–0.25 paska hp, 0 chakry, przeciwnik traci 0.5 chakry Sword attack 3-0.5 paska hp, 0.25 chakry, przeciwnik traci 0.5 chakry Water Prison – 1 pasek hp, 0.75 paska Chakry Shark Hunt – 1.25 paska hp, 1 pasek chakry Water Shark attack 1 – 1.5 paska hp, 2 paski chakry Water Shark attack 2- 1 pasek hp, 0.75 paska chakry Five Sharks Attack – 2 paski hp, 1 pasek chakry Water Snake Attack – 3 paski hp, 3 paski chakry Kwarimi i Water Clon Jutsu – 1 pasek Chakry Obrażenia dla Itachi, Kakashi Chidori Combo – 1.25 paska hp, 0 chakry Up Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry Jump Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry Down Attack – 0.75 paska hp, 0 chakry X Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry After Recawing Damage – 1 pasek hp, 0 chakry Amaterasu – 2 paski hp, 1.5 chakry Tsukuyomi – 2 paski hp, przeciwnik sparaliżowany na 2 sekundy, zabiera 4 paski chakry, Itachi traci 0.25 paska hp Katon G no Jutsu – 1 pasek hp, 1 pasek Chakry Itachi Bushin Damage – 0.75 paska hp, 0.75 chakry Susanoo – 2 paski hp, 2.5 paska chakry Genjustsu – 2.75 paski hp, przeciwnik sparaliżowany na 3 sekundy, zabiera 4.5 paski chakry, Itachi traci 0.5 paska hp Bakuha Bunshin - 2 paski hp, 3 paski Chakry Obrażenia dla Jirayai Pryza Combo – 1 pasek Hp, 0 chakry UP attack – 0.5 hp, 0 chakry Jump attack – 0.25, 0 chakry Jump + Down Attack – 0.75hp, 0 chakry X attack – 0.5 hp, 0 chakry X attack (after damage) – 1 pasek hp, 0.5 paska chakry Katon GamaYuedan – 3 paski hp, 2 chakry Katon Gamayu endan – 2 paski hp, 1 pasek chakry Rasengan – 3.5 paska hp, 4 paski chakry Odama Rasengan – 4 paski hp, 5 chakry The Snake Killing – 3 paski hp, 3.5 chakry Transfor to Hermit Mode – pasków hp, 1 chakry Stance HM – Ładuje chakre, 1 pasek na 10 sekund Stance orginal – 0.5 paska na 10 sekund Obrażenie dla Sasuke Kamiru Forma normalna Sword Attack 1 – 0.25 paska hp, 0 chakry Sword Attack 2- 0.5 paska hp, 0 chakry UP Attack – 0.5 paska hp, 0 chakry Thunder Sword 1 – 0.75 paska hp, 0.25 paska Chakry Thunder Sword 2- 0.75 paska hp, 0.25 paska Chakry Snake Attack – 0.75 paska hp, 0 chakry Chidori – 1.5 paska hp, 1 pasek chakry Chidori Senbons – 1 pasek hp, 0.75 paska chakry Chidori Current - 1 pasek hp, 0.75 paska chakry Chidori Sword- 2 paski hp, 1.5 paska chakry Chidori Blades – 2.5 paski hp, 2 paska chakry Fire Teh – 1 pasek hp, 1.25 paska chakry Snake Summon 1 – 1.5 paska hp, 1.75 paska chakry Snake Summon 2 – łapie przeciwnika, 1 pasek chakry Manda Summon – 3 paski hp, 3.5 chakry Kirin – 4 paski hp, 6 pasków Chakry Sharingan – 2 paski hp, 3 paski chakry Trans from Sasuke to CS2 1 – Ładuje Chakre ba MAX Trans from Sasuke to CS2 2 – Traci 1 pasek Hp, 2 paski chakry Forma CS2 Normal Attack – 0.75 paska hp, 0 chakry Sky Attack – 0.5 paska hp, 0.25 chakry Wing Attack – 0.75 paska hp, 0 chakry Chidori Punch – 1 pasek hp, 1 pasek chakry Run Chidori Punch – 1.25 paska hp, 1.25 paska chakry Snake Attack 1 – 1 pasek hp, 0.5 chakry Snake Attack 2 – 1.25 hp, 1.25 paska chakry Chidori – 2 paska hp, 2.15 paska chakry Double Chidori – 2.5 paska hp, 2.75 paska chakry Ground Chidori - 2 paska hp, 2.15 paska chakry Chidori Current - 1 pasek hp, 0.75 paska chakry Chidori Air Current - 1 pasek hp, 0.75 paska chakry Chidori Sword- 2.5 paski hp, 2 paska chakry Chidori Blades – 3 paski hp, 2.75 paska chakry Fire Teh – 1 pasek hp, 1.25 paska chakry Snake Summon 1 – 1.5 paska hp, 1.75 paska chakry Snake Summon 2 – łapie przeciwnika, 1 pasek chakry Manda Summon – 3 paski hp, 3.5 chakry Sharingan – 2 paski hp, 3 paski chakry Sasuke ładuje Chakre Stance i transformacja nr 1 Obrażenia dla Tobi Raisen Open Hand Attack – 0.5 hp paska, 0 chakry Fist Attack – 0.5 hp paska , o chakry Slash Attack – 0.75 hp paska, 0.25 paska chakry Kikck Attack v1 – 0.5 paska hp, 0 chakry Kick Attack v2 – 0.5 paska hp, 0 chakry Air attack- 0.75 paska hp, 0 chakry Katon: Goukakyuu no justsu – 1 pasek hp, 1 pasek chakry Katon: Houseka no justsu – 1 .25 paska hp, 1.5 paska chakry Clay mine attaca – 1 pasek hp, 0.25 paska chakry Mass Clay mine – 2 paski , 1 pasek chakry Flash Teleport - 0 hp, 1 chakry, przenosi przeciwnika lub jego jutsu do innego wymiaru MS – 1 pasek hp, 0 chakry MS attack – 3 paski hp, 4 paski chakry
@Down nie odpuszcze super novy zmniejsze ją do 3 tak jak mówisz
|