Spis treści
Ogólne Cennik Jeżeli kogoś nie ma... Własne Klany Własne techniki
KP, wszystkie pola trzeba uzupełnić , a następnie wysłać KP do mistrza gry.
Informacje Ogólne
Imię: Nazwisko: Klan: ( Opcjonalne ) Wiek: ( zaczynamy od 13 ) Płeć: ( mężczyzna, kobieta ) Wygląd: ( Ogólny wygląd, twarz, gruby/chudy etc. ) Chakra: (Na początek dostajemy 100 chakry )
Wzrost/waga: ( np. 166cm 43 Kg ) Urodziny: ( w którym roku się urodziłeś ) Wioska: ( Kiri, Konoha itd. ) Ranga: ( zaczynamy od Gennina ) Jutsu: ( Na początku Henge no jutsu, Kawarimi no jutsu, Bunshin no jutsu ) Element: ( Ogien, woda, ziemia, błyskawica, powietrze) na początku wybieramy jedynie jeden element )
Specjalizacja: ( wybieramy: Genjutsu lub ninjutsu lub taijutsu ) Charakter:( cechy i wady charaktery ) Historia: ( tutaj macie pole do popisu, własna historia )
Atrybuty
Statystyki
Mamy 40 punktów do przydzielenia.
Inteligencja - Siła - Percepcja - Zręczność - Manipulacja - Siła woli - Wytrzymałość – Opanowanie –
Tutaj do przydzielenia mamy 15 pkt
Ninjutsu -
Genjutsu -
Taijutsu -
Inne:
Umiejętności: ( zwinny, szybki, silny etc. )
Ekwipunek
Na początku dostajemy 4 kunai, 8 shurikenów 40 yen
Punkty Nauki
Za każdą wykonaną misję otrzymujemy tzw. Punkty Nauki. Czy je dostaniemy i ile decyduje o nich mistrz gry.
misje
D - od 1 do 2 punktów nauki
C - 2-4 pkt. nauki
B - 3- 7 pkt. nauki
A - 7 - 14 pkt. nauki
S - tylko dla ANBU
Przydzielanie punktów
Jeżeli mistrz gry przyznał nam punkty możemy je rozdzielić i dodać do statystyk. W przypadku genjutsu, ninjutsu, taijutsu jest tak, że za pięć punktów nauki możemy przyznać jeden punkt.
Za misję...
Za poprawnie wykonaną misję dostajemy...
D 20 -50 yen
C 50 - 100 yen
B 100 - 200 yen
A 200 - 500 yen
S - Dla ANBU
|